індивідуальний план роботи

Індивідуальний план роботи
вчителя 4  -б класу
Вільшанської ЗШ I-III ступенів
(опорний навчальний заклад)
Нестерової  Світлани  Миколаївни
на період карантину 12.05-29.05.2020 року
№ з/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітка

1
12.05
1 .Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину
Укр мова-Повторення  вивченого  про  спільнокореневі слова,будову слів.
https://youtu.be/aTH8kpRWNdY
Математика-- Знаходження значень виразі на сумісні дії з багатоцифровими числами.Дії з іменованими числами.
https://youtu.be/v6WdOTK4eJY
Літ.чит-Образи  юних художників у віршах поетів
Г.Чубач «Найкращі голоси»,
Фізична культура- https://youtu.be/fwj6d5yEUjs
2 .Перевірка виконаних учнями завдань.
4 .Он-лайн консультації для батьків,  учнів
5. . Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.
6.Розробка завдань на наступні уроки.
9.00-14.00



Вайбер класу класрум


3
13.05
1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантину.
2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»
3.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
4 Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину
Укр.мова- Повторення  вивченого  про  частини мови.Розбір речень за частинами мови https://youtu.be/xnkmpYwlihc.
Математика- Письмове ділення  багатоцифрових чисел на трицифрові числа
https://youtu.be/QwO-N-85KJs
Фізична  культура- https://youtu.be/Y7aPB2BJ4zs
Літ.чит.-Дива навколо нас О.Єфімов «Тут усе є..».
Я у світі-Волонтерство як добровільна суспільна корисна діяльність.
5. Опрацювання фахової літератури.
6. Перевірка виконаних учнями завдань.
7. Перегляд вебінару «Гречка для мозку. Як читати під час карантину» (Освіторія)

9.00-14.00

Вайбер
Класу
класрум

4
14.05
1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантину.
2.Перегляд вебінару «Життя і навчання під час карантину.Практичні поради психолога»(Освіторія)
3.Он-лайн консультації для батьків класу
4.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики
5. Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Фізична  культура- https://youtu.be/ju8W_SX_wy4
Основи здоров’я-Заохочення однолітків до здорового способу життя.
Образотворче мистецтво-Актуалізація знань про колір як засіб вираження  настрою  у пейзажі.Композиція «Свято  весняної природи»
https://youtu.be/ZSjuk8UdZDA
Трудове навчання Дизайн ,оформлення та оздоблення виробів Виготовлення  виробу «Квітка з супризом» https://youtu.be/3SEv1zxSsz4
6.Опрацювання документації щодо зарахування дітей до першого класу.
7.Підбір  бесід для дітей які перебувають  у шкільному автобусі.
9.00-14.00

Вайбер класрум

5
15.05
1.Моніторинг стану здоров’я учнів.
2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
3.Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Математика-Письмове ділення  багатоцифрових чисел на трицифрові,.
Укр..мова-Урок розвитку зв’язного мовлення.
Літ.чит-Опрацювання  творів із «Хрестоматії сучасної  української дитячої літератури для читання 3 і4 класах».
Природознавство       Які природні заповідники є в Україні.
https://youtu.be/4wKFDYuMtDhttps://youtu.be/Ihm5LTRO1B0
3.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови
4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн режимі
5. Перевірка виконаних учнями завдань.
6.Підготовка до  онлайн конференції на платформі
zoom

7 Підбір текстів для читання учнями з батьками.
9.00-14.00


Вайбер класу


класрум


18.05
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови;
3. Розробка та підбір матеріали для діагностичної перевірки школярів;
4.Робота з шкільною документацією (робота з особовими справами)
5 Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Укр.мова-Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією.Однорідні члени речення. . https://youtu.be/ZmZoIotKVBo
Літ.чит-Як римуються рядки.В.Рутківський «Як складають вірші»
Фізична культура- https://youtu.be/fwj6d5yEUjs
Математика-Контрольна робота.
Природознавство-Ознайомлення з формами рельєфу ,водоймами,рослинами та тваринним світом ,грунтами рідного краю.
Музичне мистецтво-Гра «Відгадай мелодію»
6. Перевірка виконаних учнями завдань
7. Підвищення професійної майстерності шляхом  перегляду вебіару на онлайн-платформі «Всеосвіта»
8 .Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
9. Перегляд вебінару на тему « Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»
9.00-14.00

Вайбер клас

класрум














zoom








7
19.05
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови;
3. Розробка та підбір матеріали для діагностичної перевірки школярів;
4.Робота з шкільною документацією (робота з особовими справами)
5 Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Укр.мова-Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови.
Літ.чит- Як римуються рядки.В.Рутківський «Як складають вірші
 Фізична культура- https://youtu.be/fwj6d5yEUjs
Математика-Знаходження значень виразі на сумісні дії з багатоцифровими числами.Розв’язування рівнянь.
6. Перевірка виконаних учнями завдань
7. Підвищення професійної майстерності шляхом  перегляду вебіару на онлайн-платформі «Всеосвіта»
8 .Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
9.00-14.00

Вайбер класу
класрум


20.05

















21.05
Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя початкових класів.
3 Розміщення завдань для учнів 4 класів
Фізична культура- https://youtu.be/Jl-L-zHQP2A
Літ.чит-Все починається з малого М.Сингаївський «Дощ із краплі починається»
Укр.мова- Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови.
Математика-Натуральний ряд чисел будова натурального числа  в десятковій системі числення. Порівняння чисел. https://youtu.be/9pVAVejnXjQ
Я у світі-Пригадаємо все  з теми «Я- європеєць»
4. Перевірка виконаних учнями завдань.
5.Добірка дидактичного матеріалу до уроків.

1Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя початкових класів.
3 Розміщення завдань для учнів 4 класів
. Фізична  культура- https://youtu.be/ju8W_SX_wy4
Основи здоров’я-Заохочення однолітків до здорового способу життя.
Образотворче мистецтво- Практичне завдання  виконання композиції «Україна-моя Батьківщина»
https://youtu.be/Jx8taHzkWb4

Трудове навчання Самообслуговування .
Оздоблення макетів моделей(шаблонів)одягу та взуття з картону раніше освоєними техніками. https://youtu.be/hHvyZEp4wBQ


4. Перевірка виконаних учнми завдань.

9.00-14.00

Вайбер класу

класрум
9
22.05


















25.05




















26.05













27.05
















28.05














29.05

1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантину.
2.Перегляд вебінару «Життя і навчання під час карантину.Практичні поради психолога»(Освіторія)
3.Он-лайн консультації для батьків класу
4.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики
5. Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Літ.чит- Узагальнення  і систематизація знань учнів за розділом «Світ дитинства в літературі»
Написання вінегрету.
Інформатика-Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією https://youtu.be/_MZgSe3kqIA
Математика-Величини.Метрична система мір. https://youtu.be/szDMMH0eR0o.
Природознавство  Навчальний проєкт «Добрі справи для природи»


1.Моніторинг стану здоров’я учнів.
2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
3.Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Математика-Додавання і  віднімання .Закони додавання і властивості різниці. https://youtu.be/bWAt7VAuEp8
Укр..мова-Урок розвитку зв’язного мовлення.
Літ.чит-Опрацювання  творів із «Хрестоматії сучасної  української дитячої літератури для читання 3 і4 класах».
Природознавство  Контрольна робота.
Музичне мистецтво-Підсумок за рік.
3.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови
4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн режимі
5. Перевірка виконаних учнями завдань.
6.Підготовка до  онлайн конференції на платформі
Zoom

.Моніторинг стану здоров’я учнів.
2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
5 Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Укр.мова-Контрольна робота.Диктант. https://youtu.be/-sNORJvU4Pc
Літ.чит- Урок позакласного читання
Фізична культура- https://youtu.be/fwj6d5yEUjs
Математика- Множення і ділення.Закони множення і властивості частки https://youtu.be/n9vVMQGOaqo.
Фізична культура- https://youtu.be/ju8W_SX_wy4
6. Перевірка виконаних учнями завдань

Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя початкових класів.
3 Розміщення завдань для учнів 4 класів
Фізична культура- https://youtu.be/Jl-L-zHQP2A
Літ.чит-Узагальнення ісистематизація знань учнів.
Укр.мова Повторення  вивченого про зв’язок слів у реченні. https://youtu.be/5-SSCJO5bZU?list=UUpQtG7o2TmXph_sXjFnBTOQ
Математика-Контрольна робота.
Я у світі- Узагальнення ісистематизація знань учнів 4. Перевірка виконаних учнями завдань.
5.Добірка дидактичного матеріалу до уроків
6. Підготовка до  онлайн конференції на платформі
zoom

1Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя початкових класів.
3 Розміщення завдань для учнів 4 класів
. Фізична  культура- https://youtu.be/ju8W_SX_wy4
Основи здоров’я-- Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.
 Образотворче мистецтво- Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік
Трудове навчання Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.
4. Перевірка виконаних учнми завдань.

1.Моніторинг стану здоров’я учнів.
2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
3.Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Математика- Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік
Укр..мова- -- Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.
Інформатика- Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.
Природознавство    Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.  
3.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови
4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн режимі
5. Перевірка виконаних учнями завдань.
6.Підготовка до  онлайн конференції на платформі





9.00-14.00

Вайбер класу
класрум

 план роботи
вчителя 4  -б класу
Вільшанської ЗШ I-III ступенів
(опорний навчальний заклад)
Нестерової  Світлани  Миколаївни
на період карантину 06.04-24.04.2020 рок
№ з/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітка
1
06.04
1. Моніторинг стану здоров’я учнів;
2. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину;
Укр..мова-Розбір дієслова як частини мови.Повторення вивченого про дієслово.
https://youtu.be/D5XUg1Xyl0A
Математика –Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові
. https://youtu.be/Ai3RHdGQoHc
Літ. чит-Систематизація  і узагальнення знань учнів за розділом.Складання  літературного вінегрета.
Природознавство –Контрольна робота.
Музичне мистецтво-Загадкові Індія,Китай і Японія..
 .Перевірка виконаних учнями завдань.
4 . Он-лайн консультації для батьків,  учнів, 
5. Перегляд вебінару « Мислення логічне, креативне, критичне.
9.00-1400



Вайбер  класу
класрум















zoom
2
07.04
1 .Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину
Укр мова-Урок розвитку зв’язного  мовлення
Математика-Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові
Літ.чит-Контрольна робота Навичка читання мовчки.
Фізична культура-https://youtu.be/iVaMGTVWXDY
2 .Перевірка виконаних учнями завдань.
.Он-лайн консультації для батьків,  учнів, 
5. . Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.
6.Розробка завдань на наступні уроки.
9.00-14.00



Вайбер класу класрум

3
08.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантину.
2. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»
3.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
4 Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів на період карантину
Укр.мова-Контрольна робота.
https://youtu.be/v8B3e-mJlrk
Математика-Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язок задач.
https://youtu.be/0y85AaII_Fw
Фізична  культура-https://youtu.be/iVaMGTVWXDY
Літ.чит.-Вступ до теми.Життя  і творчість А. Костецький   А.Костецького «Мрія».
Я у світі-Україна і світ .Найбільші  українські спільноти в інших країнах  світу.
5. Опрацювання фахової літератури.
6. Перевірка виконаних учнями завдань.
9.00-14.00

Вайбер
Класу
класрум
4
09.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантину.
2.Перегляд вебінару «Життя і навчання під час карантину.Практичні поради психолога»(Освіторія)
3.Он-лайн консультації для батьків класу
4.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики
5. Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Фізична  культура-https://youtu.be/iVaMGTVWXDY
Основи здоров’я-Хочу,можу,треба.Бажання,можливість,обов’язки.
Образотворче мистецтво-Звязок  архітектури  з природним  середовищем. Композиція  «Парки,сквери,бульвари».
Трудове навчання-Пап'є-маше https://youtu.be/-UC96RpPiLE
6.Опрацювання документації щодо зарахування дітей до першого класу.
7.Підбір  бесід для дітей які перебувають  у шкільному автобусі.



9.00-14.00

Вайбер класрум
5
10.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;

2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он-лайн
3.Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Математика-Знаходження значень виразів на сумісні  дії Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Літ.чит-Наші вірні друзі –тварини.А.Костецький «Спішу додому»
Природознавство-Аналіз контрольної.Про що «розповідає»карта природних зон України ?
https://youtu.be/B1GYPw4gQJQ
Інформатика-
3.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови
4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн режимі
5. Перевірка виконаних учнями завдань.

9.00-14.00


Вайбер класу


класрум

13.04
1 .Моніторинг  зайнятості учнів під час карантину,  
2. Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Укр..мова.-Узагальнення знань учнів про дієслово.ст.164,впр.322.
Математика-Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на зустрічний рух.https://youtu.be/vlCL4d-0ork
Літ. чит.-Найдорожча знахідка В. Сухомлинський «Не загубив,а  знайшов». https://youtu.be/WCo6JVoSgmE
Природознавство-Яка природа в Поліссі?Мішані ліси. https://youtu.be/FdF5UeZxdDk
3. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
4. Перевірка виконаних учнями завдань.
5. Он-лайн консультації для батьків,  учнів.
6.Перегляд інструкції вихователя (супровід в шкільному автобусі).  




9.00-14.00

Вайбер клас

класрум














zoom







7
14.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови;
3. Розробка та підбір матеріали для діагностичної перевірки школярів;
4.Робота з шкільною документацією (робота з особовими справами)
5 Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Укр.мова-Прислівник як частина мови.Навчальний діалог.
Математика-Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403.Задачі на рух.
Літ.чит-Життя  і творчість Всеволода Нестайка.Вірні друзі.В.Нестайко «Шура і
Шурко».
6. Перевірка виконаних учнями завдань
9.00-14.00

Вайбер класу
класрум
8
15.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Індивідуальні консультації для учнів у режимі он лайн;
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час он-лайн навчання
4Розміщення завдань для учнів 4 класів
Укр..мова-Роль прислівників –синонімів ,антонімів
Математика-Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею.Середнє арифметичне.
Укр.літ-Вірні друзі.В.Нестайко «Шура І Шурко».Складання  продовження оповідання.
Я у світі- Ти і світ людей.Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну
5. Перевірка виконаних учнями завдань.
6.Перегляд  інформаційно-методичної літератури.

9.00-14.00

Вайбер класу

класрум
9
16.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя початкових класів.
3 Розміщення завдань для учнів 4 класів
Фізична культураhttps://youtu.be/Jl-L-zHQP2A
Основи здоров’я- Як досягти мети .Проєкт «Моя мрія».
Образотворче мистецтво-Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера.Композиція
«Веселий фонтан».
 https://youtu.be/StBzW-QPM7k
Трудове навчання-Дизайн ,оформлення та оздоблення виробів .
Виготовлення  листівки до Великодня. https://youtu.be/B3tW1c5p7QY
https://youtu.be/FeXdXi8F1bM
4. Перевірка виконаних учнями завдань.
5.Добірка дидактичного матеріалу до уроків.
9.00-14.00

Вайбер класу
класрум

10
17.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»
3.Он-лайн консультація батьків .
Розміщення завдань для учнів 4 класів.
Математика –Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові,якщо частка двоцифрова. https://youtu.be/3EMkiEVps5E
Інформатика-
Укр.мова-Однорідні другорядні члени речення,виражені прислівниками.
https://youtu.be/1_C4iFI8q6c  https://youtu.be/YXdse3nO7-0
Природознавство –Як природа зони мішаних лісів впливає на господарську діяльність.
https://youtu.be/FdF5UeZxdDkhttps://youtu.be/GOKxIIINRys
4. Перевірка виконаних учнями завдань.
5. Самоосвіта .Перегляд  блогів  вчителів  НУШ.
9.00-14.00

Вайбер класу
класрум

zoom

















11
21.04
1.Моніторинг стану здоров’я учнів;
2.Підбір текстів для читання для підвищення техніки читання учнів
3. Опрацювання закону «Про повну загальну середню освіту»(алгоритм роботи протидії боулінгу)
4. Розробка та підбір матеріали для діагностичної перевірки школярів
5  Розміщення  завдань для учнів 4 класів
Математика- Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові .Розв’язування рівнянь.Задачі на знаходження    середнього арифметичного. https://youtu.be/kAA6qxHFBco
Укр..мова-Урок зв’язного мовлення.Опис мого товариша.
Літ.чит-Нових друзів наживай ,а  старих не забувай.
М.Чумарна «Казка про друга»
Фізкультура Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи з великим м’ячем.

Перевірка виконаних учнями завдань.


9.00-14.00

Вайбер класу
класрум

12
22.04
1. Моніторинг стану здоров’я учнів;
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики;
3.  Розміщення  завдань для учнів 4 класів.
Математика- Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові
Укр. мова-Роль однорідних   членів речення ,виражених прислівниками.
Літ.чит- Нових друзів наживай ,а  старих не забувай.
М.Чумарна «Казка про друга» (продовження).
Фізкультура https://youtu.be/Jl-L-zHQP2A
Я  у  світі- Європейський Союз-співтовариство народів  Європи.
4 . Перевірка виконаних учнями завдань.
5.Наповнення власного блогу матеріалами.



9.00-14.00


Вайбер класу
класрум
13


















14
23.04


















24.04

1.Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантин.
2. Розміщення  завдань для учнів 4 класів.
Фізкультура- Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи з великим м’ячем.
.Образотворче мистецтво-Різноманітність форм металевих  виробів. Композиція  «Металеве мереживо міста».
Трудове навчання -Дизайн,оформлення та оздоблення виробів .
.Виготовлення декоративного панно. https://youtu.be/KL5kCzygXqU
Основи здоров’я-Повага і  самоповага.
3. Перегляд педагогічного вебінару «Педагогічні підходи в роботі з дитиною –шульгою».
4. Перевірка виконаних учнями завдань.

1. Моніторинг стану здоров’я учнів та зайнятості учнів на період карантин .
2 Розміщення  завдань для учнів 4 класів.
Літ.чит- Нових друзів наживай ,а  старих не забувай.
М.Чумарна «Казка про друга» (продовження)
Математика- Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові .
Інформатика-
Природознавство-Що таке лісостеп?
https://youtu.be/FAr9QKlo9Fg
3. Перевірка виконаних учнями завдань.
4. Участь у вебінарах на сайті «Всеосвіта»


Індивідуальний план роботи
вчителя 4  -Б класу
Вільшанської ЗШ I-III ступенів
(опорний навчальний заклад)
Нестерової  Світлани  Миколаївни
на період карантину 12.03-03.04.2020 року
Дата

Тема
примітка

12.03
Моніторинг стану здоров я учнів.
Упорядкування документації класного керівника .

Підготувати та систематизувати посильні навчальні завдання для виконання учнями під час карантину.

Бесіда –інструктаж  про запобігання та збереження здоров я під час карантину  з батьками та учнями.

Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19

Інформування  батьків та учнів про припинення навчального  процесу ,відповідно до наказу відділу освіти в  телефонному та он лайн режимі.

Консультація  учнів ,батьків про  запровадження  дистанційної форми навчання  учнів ,та методи його  впровадження.

Оновлення  інформації  на сторінках власного блогу.

Розробка та розміщення завдань для учнів відповідно розкладу .
9.00-14.00
13.03
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Створення групи у вайбері та платформи на базі сервісу Google ClassRoom для організації дистанційного навчання учнів  4– Б класу.

Допомога в створенні електронних поштових скриньок учнів та підключення їх до спільної роботи на базі сервісу ClassRoom.

Посильна  допомога  в  прибирані  шкільного автобуса.

Розробка та розміщення завдань на сайті для учнів 4 класа.
Індивідуальні консультації для учнів 4-Б класу (соціальна мережа Viber).
Математика-Усне ділення круглих багатоцифрових чисел  на розрядні числа. Повторення ділення з остачею.

Інформатика- Використання  логічних висловлювань з «якщо-то…»

Природознавство- Чим схожі всі річки?

Українська мова.-Неозначена форма дієслова .Робота з прислів’ями і приказками. https://youtu.be/b1F8MoH6CFM
https://youtu.be/vm8SAvSpD80
Он-лайн  консультації для батьків про  дистанційне навчання.
Складання  плану  роботи та самоосвіти на період карантину.

9.00-14 00
16.03
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Робота  з  шкільною документацією (шкільний журнал).

Участь  у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0)  щодо  організації та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу  ClassRoom

Перевірка учнівських зошитів .

Розміщення завдань  для учнів 4 класу(соціальна мережа)

Математика- Усне ділення круглих чисел на розрядні числа  .Ділення
з остачею на двоцифрове число.

Укр. мова-Змінювання дієслів за часами.
Складання речень  із різними часовими формами  дієслів.

Літ.чит- Життя творчість Г.К.Андерсена «Гидке  качення ».  Позитивні  і негативні персонажі . https://youtu.be/4bD_2mT86Uc

Природознавство-Чим відрізняється рівнина річка від гірської?

Музичне мистецтво- Казкова Фінляндія та Норвегія.

Опрацювання  інструкцій  та методичних  рекомендацій щодо проведення ДПА в 4 класі.

Перегляд  та  корегування виконаних учнями завдань.

9.00-14.00
17.03
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня в початкових класах.

Перегляд  виконаних  дистанційних  завдань учнів.

Перегляд  вебінару « Підтримка  дітей з особливими  освітніми потребами практичні поради».
Перегляд посадової інструкції  вихователя для супроводу дітей під час перевезення шкільним автобусом.
Розміщення завдань для учнів 4класу (соціальна мережа).

Математика-Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділення.
https://youtu.be/74UnV6oIU9k

Укр.мова – Змінювання  дієслів за часами.


Літ. читання.- Позитивні та негативні  персонажі .Г .К. Андерсен «Гидке  качення».
Фізична культура-Виконати  вправи  ранкової  гімнастики
 ( відео) 

Індивідуальні  онлайн консультації  з  учнями  класу ,щодо  виконання  завдань дистанційно.

Відбір веб-сервісів для дистанційного  навчання.


.9.00-14.00
18.03
Упорядкування дидактичного матеріалу  у класі.

Моніторинг стану здоров’я учнів та  зайнятості  дітей вдома.

Прибирання в класній кімнаті.

Перегляд та корегування виконаних  учнями  завдань.

Розміщення завдань для учнів 4 класу в мережі вайбер та на  базі сервісу ClassRoom.


Літ.чит. - Позитивні та негативні персонажі. Г.К.Андерсен «Гидке качення » .

Укр.мова.-Урок розв’язку зв’язного мовлення.

Математика.- Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа .Розв’язування і порівняння задач. https://youtu.be/74UnV6oIU9k

Я у світі- Навчальний проект «Я пізнаю Україну».

Фізична культура -Виконати  вправи  ранкової  гімнастики
 ( відео) 


Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційного навчання (список корисних посилань)



9.00-14.00
19.03
Моніторинг стану здоров’я учнів та  їх зайнятості  під час карантину.

Підбір  відео-уроків для перегляду учнями 4 класу.

Он-лайн –консультації  в  умовах  дистанційного навчання.

Перегляд та корегування виконаних учнями завдань.

Розміщення завдань для учнів 4 класу в мережі вайбер та на  базі сервісу ClassRoom.

Фізична культура .-Дихальні вправи. Танцювальна аеробіка. Вправи для розвитку координації.
Основи  здоров’я- Самооцінка і поведінка людини.

Образотворче мистецтво –Ознайомлення  з художніми традиціями рідного краю. Композиція  «Український рушничок».


Трудове навчання –Об’ємні  вироби  із тканини та ґудзиків.

Опрацювання завдань в  зошиті з ДПА.


9.00-14.00
20.03
Індивідуальні консультації  для учнів  які потребують допомоги під час  навчання  в дистанційній формі.

Моніторинг стану здоров’я учнів.

Підбір текстів для читання учнями  з  батьками.

Перегляд  вебінару  «Синдром  гіперактивності  і дефіциту уваги в учнів.»
Роздача завдань до математичного  конкурсу Кенгуру.
Консультації з батьками в телефонному режимі.
 Опрацювання завдань в  зошиті з ДПА.
Перегляд та корегування виконаних  учнями завдань.
Літ.читання.-Життя  і творчість Джанні Родарі. https://youtu.be/T9RPtyEt5sg
Математика-Ділення круглих  багатоцифрових чисел  на розрядні числа. Задачі на рух.        https://youtu.be/9k-6pd-Ak9s
Природознавство-У чому особливості Чорного й Азовського морів?
Інформатика-Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.
Підготовка  матеріалів для атестації.
Розміщення завдань для учнів 4 класу в мережі вайбер та на  базі сервісу ClassRoom.

9.00-14.00
23.03
Перегляд  вебінару «Розвиток різних  видів  пам яті  в учнів  початкових класів. НУШ.

Моніторинг стану здоров’я учнів.

Опрацювання закону « Про повну загальну середню освіту».

Перегляд вебінару «Практичні  поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

Корегування презентації  про власний досвід (атестаційні матеріали).

.9.00-14.-00
24.03
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Чергування відповідно графіка.

Робота з документацією.

8.00-16.00
25.03
Опрацювання статей на Форумі педагогічних ідей «Урок».

Моніторинг стану здоров’я учнів.

Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» на сайті naurok.com.ua


Моніторинг і ознайомлення з матеріалами підручників для 1 класу НУШ.

Добір матеріалів  до батьківських  зборів.
9.00-14.00
26.03
Самоосвіта  в мережі Інтернет на сайті «На урок».

Моніторинг стану здоров’я учнів .
Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурса.

Корегування календарно тематичного планування.

Оновлення інформації на сторінках власного блогу.

Перегляд онлайн-зустрічі із заступником міністра освіти і науки .

Розробка та підбір матеріалів для діагностичної перевірки школярів.
9.00-14.00
27.03
Опрацювання фахової літератури та сайтів.
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Підбір і розробка завдань для перевірки в учнів засвоєння матеріалу.
Систематизація  атестаційних   матеріалів.

Опрацювання закону « Про повну загальну середню освіту»(алгоритм роботи протидії боулінгу).
.

9.00-14.00
30.03
Опрацювання завдань в зошиті із ДПА.

Моніторинг стану здоров’я учнів.
Систематизація  атестаційних   матеріалів.

Розміщення завдань для учнів 4 класу в мережі вайбер та на  базі сервісу ClassRoom .
Літ читання-Джонні  Родарі «Дорога ,що нікуди не вела »

Математика-Ділення  багатоцифрових чисел на розрядні. Розв’язок

Укр. мова- Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. Дієслова вжиті у переносному значенні.

Природознавство – Яке значення мають річки й водойми в житті людей?

Музичне мистецтво-Грузія, Вірменія, Азербайджан .

Розробка  бесід з дітьми при перевезені шкільним автобусом.
9.00-14.00
31.03
 Добір матеріалу для підготовки до засідання педагогічної ради.

Моніторинг стану здоров’я учнів.

Он-лайн –консультації  при роботі в зошиті з ДЛА.

Розміщення завдань для 4 класу (соціальна мережа).
Фізична культура --Виконати  вправи  ранкової  гімнастики
 ( відео) 

Літ чит- Опрацювання творів із «Хрестоматії  сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах».

Математика-Ділення  чисел ,що закінчується нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язок задач. https://youtu.be/SUfPevKrbVI

Укр. мова-Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.



9.00-14.00
01.04



Опрацювання завдань в зошиті із ДПА.

Моніторинг стану здоров’я учнів.

Розміщення завдань для 4 класу (соціальна мережа).

Фізична культура --Виконати  вправи  ранкової  гімнастики
 ( відео) 

Літ читання-Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом
Венегрет.

Математика-Контрольна робота.

Укр. мова- Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого  часу за числами. https://youtu.be/rPfr_9CPD0g

Я у світі  -Робимо висновки з теми «Я-українець».
Оповіщення у групі вайбер важливої інформації для батьків та учнів.

Перегляд та корегування виконаних  учнями  завдань .
9.00-14.00



02.04
Моніторинг стану здоров’я учнів.

Інформування батьків про «5 речей про кароновірус ,які потрібно знати батькам-МОН таМОЗ дають роз яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
Опрацювання завдань в зошиті із ДПА.
Розміщення завдань для 4 класу (соціальна мережа).
Фізична культура --Виконати  вправи  ранкової  гімнастики
 ( відео) 

Основи  здоров’я - Упевненість і самовпевненість.
Образотворче мистецтво-Особливості природного середовища рідного  села. Композиція «Мій рідний край»

Трудове навчання -Пап’є-маше.

Перегляд та корегування виконаних  учнями  завдань .

9.00-14.00
03.04

Моніторинг стану здоров’я учнів та їх зайнятості.

Опрацювання завдань в зошиті із ДПА.
Розміщення завдань для 4 класу (соціальна мережа).

Математика- Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.

Укр. мова- Дієслова на –ся.Вимова і правопис дієслів на –ся Навчальний діалог.

Інформатика-Перетворення інформації з текстової у графічну форму
з використанням  схем.

Природознавство –Які  види грунтів є в Україні.

Перегляд та корегування виконаних  учнями  завдань .




9.00-14.00












Немає коментарів:

Дописати коментар