четвер, 28 січня 2016 р.

«Моя маленька Батьківщина»

С Ц Е Н А Р І Й «Моя маленька Батьківщина» Ведуча: Доброго ранку, шановні присутні, Всіх вас вітає Вільшанки майбутнє! Ведучий: Від присинюшшя святої землі Дружно вам кажемо: «Добре дошлі»! Ведуча: Бо у Вільшанці живуть два народи В злагоді, мирі, достатку, свободі. Ведучий: Тож завітайте до нас на гостину В нашу україно-болгарську родину. Учень 1: Є багато країн на землі, В них озера, річки і долини, Є країни великі й малі, Та найкраща завжди Батьківщина! Учень 2: І тому найдорожчою нам Є і буде у кожну хвилину. Серед інших країн лиш одна, Дорога нам усім Україна. Учень 3: Ми українці – велика родина. Мова і пісня у нас солов’їна, Квітне в садочках червона калина. Рідна земля для нас всіх – Україна. 1. Пісня «Я – українець» - виконують О.Жебровський, В.Михайлов, А.Корчевський Ведучий: Земля моя рідна – це моя Україна! Ведуча: Край мій рідний – це моя Вільшанка. Ведучий: Тут жили наші прадіди. Тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини, одвічних добрих традицій. Ведуча: Тут ми робили свої перші кроки, відкривали навколишній світ. Ведучий: Тут нам уперше забриніли звуки рідної мови, завдяки якій ми усвідомили самих себе. 2. Вірші С. Кравецької «Моя маленька Батьківщина» Учень 1: Розквіта Вільшанка в голубій тарелі І трима троянду у своїй руці. Весняного степу ніжні акварелі Веселково грають на її лиці. Учень 2: Усміхнулась Синюха, вона в нас одна Алфатарського роду дзвінка глибина. Є багато Вільшанок на білому світі, Та болгарська Вільшанка на світі одна. 3. Болгарська пісня «Знаме» Учень 1: Де плине Синюха – степів полонянка У світле майбутнє із сивих віків Розкинулась рідна, квітуча Вільшанка Колиска двох дружніх народів-братів. Учень 2: З’єднались навіки в вінку кольоровім Болгарська троянда й вкраїнська верба Тож будьмо багаті, тож будьмо здорові, Хай радісна доля від щастя співа. Учень 3: Як земля Вільшанська радісна, чудова Вклала своє серце в щедрий коровай, Ти звучи велично, співе калиновий! І єднай народів світлий диво-грай! 4. Пісня «Мова єднання» Дівчинка-українка: Я – українка! Вигодувана й випестувана материнською піснею, бабусиною казкою. Понад усе в житті люблю лагідну і щиру нашу мову, отчий край. 5. Пісня «Дівчинка україночка» - Д Цуркан 6. Вірші С.Кравецької «Земле рідна, моя Батьківщино» Учень 1: Лине час, мов пісня солов’їна, І приходить вже пора прощатись. Учень 2: Кожна класу нашого дитина, Хоче в вашій пам’яті зостатись. Учень 3: Ми співали і вірші читали, Дарували вам свої уміння, Учень 4: Нашу рідну землю прославляли І народів двох міцне коріння. Ведуча: Тож нехай нарешті мир настане І у всій квітучій Батьківщині, Ведучий: Щоб лунало всюди полум’яне Всім священне «Слава Україні!» 7. Пісня «Миру й тепла»

Немає коментарів:

Дописати коментар